woensdag 15 augustus 2012

True Beauty

Ik heb twee lieve kattepoesjes, een kater die naar me toe komt als ik Lucky roep en dan nog diva Spike. Beide zijn HKTkatten die mijn hart hebben gestolen.
 Zoals het hoort heb ik te "springen" als zij mij roepen en vooraal veel knuffels te geven als zij erom vragen.
 Lucky is de makkelijke van mijn twee schatjes, altijd in voor een knuffel, nooit sjaggie, heeft nog nooit gebeten (behalve de zachte liefdesbeetjes) of gemeen zijn nagels gebruikt.Rond half vijf in de morgen is hij wakker en begint met de lamellen in de slaapkamer te spelen, zolang je blijft doen alsof je slaapt zal hij je met rust laten ...... maar let op als hij in de gaten heeft dat je doet alsof ..... je zult weten dat het tijd is om te eten. Het enige probleem wat er bij hem is, is dat hij een gemene voedselintolerantie heeft, met specialvoer is het een beetje te doen maar hij blijft last van zijn buik en van diaree houden. Maar, het mag de pret van Lucky niet drukken .... het is en blijft een MEGAleuke kater.
Spike, ik noemde haar al een diva en dat is zij! Als Spike niet wil of als als je ook maar iets verkeerd kriebelt of tijdens het aaien niet genoeg verdere aandacht aan haar besteed (tegelijkertijd tv kijken) dan zal zij duidelijk maken dat dit NOT DONE is. Spike gebruikt nagels en tanden en je zult het voelen ook. Als je het hier niet mee eens bent zal zij eerst lelijk kijken, mogelijk nog een tik geven, en daarna verdwijnen. Maar een diva is geen diva zonder aandacht, Spike is meestal al binnen 5 minuten terug en zal de trukkenkastdan dan ook helemaal open te trekken om weer in goede aarde te vallen.
Ik heb onlangs een paar fototjes gemaakt van mijn twee liefjes, gisteren heb ik Spike "onder handen" genomen en dit is het resultaat.


Klik op foto voor groot formaat


Klik op foto voor groot formaat


Klik op foto voor groot formaat


Klik op foto voor groot formaat


Klik op foto voor groot formaat


Als ondergrond heb ik, een soort, dienblad gebruikt. Daar heb ik twee  keer het mooie dessinpapier van Bo Bunny op geplakt, een keer de Et Cetera serie en de daarbij passende a gift of love. Bloemen zijn met de stansen van Tim Holtz gemaakt ook hier weer Bo Bunny gebruikt dit keer in combinatie met muziekpapier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten