zondag 12 augustus 2012

blinde crop

afgelopen vrijdag deed ik voor de eerste keer mee aan een "blinde crop". Wist ik veel wat mij stond te wachten. Uiteindelijk is het niet meer en niet minder dan "het volgen van voorgegeven stappen" en je laten verrassen met wat er op het einde voor je zal liggen.
Ik wist van begin af aan dat het om een kaart zou gaan en ik wist de maten van het papier - dat is wel handig omdat je op deze manier het papier alvast kunt kiezen en alles klaar kunt leggen, tijdens de blinde crop is daar te weinig tijd voor. Bij een "blinde crop: is het de bedoeling dat je achter de PC zit en de stappen volgt die iemand anders (een persoon) om de, zeg maar, 5 minuten op het scherm zet. Braaf als ik ben .... kuch ... volg ik blind en dit is mijn resultaat:


 Klik op foto voor groot formaat


Voor een eerste "blinde crop" is het resultaat niet slecht ..... al zeg ik het zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten