dinsdag 5 juli 2011

Uiterlijk......

...... we kunnen zeggen wat we willen, maar diep in ons hartje willen wij allemaal goed voor de dag komen. Uiterlijk speelt een grote rol in ons bestaan, uiterlijk bepaald de ooooohhh zo belangrijke eerste indruk en op ons uiterlijk worden wij, helaas, vaak genoeg afgerekend. Is men "te dik" heeft men geen zelfbeheersing, is men "te dun" is men niet gezellig - we hebben het altijd over de gezellige dikke en niet over de gezellige dunne.
Ook het uiterlijk van een blog moet aan bepaalde regels voldoen: modern, makkelijk leesbaar, overzichtelijk, leuk, lief, duidelijk, romantisch en ga maar zo door. Als gloednieuwe blogger ben ik uiteraard ook bezig met het uiterlijk van mijn blogje en ik heb zojuist iets op het www gevonden dat ik graag met jullie wil delen. http://shabbyblogs.com/ is een site, volgens mij amerikaans, waar je helemaal voor FREE de HOTTEST BLOG COUTURE kunt krijgen, en wees eerlijk: willen we dat niet allemaal!
Mij zullen jullie er vaker vinden en blogje zal met regelmaat een nieuw uiterlijk krijgen.

1 opmerking:

  1. kijk dan je was al verder dan ik heerlijk die link dank je wel ik ben gek op dat soort sites. en zooo leuk al die plaatjes, hihihihih mutserige muts die ik er ben ;-)) Je schrijft heel erg leuk ik lees je graag.

    BeantwoordenVerwijderen